L’alumnat de 3r de l’ESO de l’optativa d’Emprenedoria col.laboren amb l’Associació Espanyola Contra el Càncer

IMG_20180508_111730
Aquest trimestre, els alumnes de 3r d’ESO de l’assignatura optativa d’Emprenedoria han participat en el concurs “Valores de Futuro”, organitzat pel BBVA. Aquest concurs ha consistit en què l’alumnat s’impliqués directament en una campanya d’estalvi: recollir diners per destinar-los a una finalitat solidària.
Nosaltres vam escollir emprendre diverses accions per recollir diners que destinaríem a l’Associació Espanyola Contra el Càncer: vam organitzar una recollida de roba i llibres de segona mà que vam vendre el dia de Sant Jordi, i posteriorment, al mercat setmanal que s’organitza al passeig del Terrall cada dimarts.
En total vam recaptar 95 euros, i estem molt contents d’haver contribuït a una bona causa.
Gràcies a tothom que hi vau participar, tant donant-nos roba i llibres com als qui vau comprar-ne!