5ª Edició dels “English Annual Awards” organitzada pel Departament de Llengües estrangeres

foto banca 1 (1)

El passat dijous 21 de juny es va celebrar la 5a edició d’entrega de Diplomes i Certificats a tots els alumnes que han participat en concursos de llengua anglesa. Aquest curs el Departament de Llengües estrangeres ha participat en dos concursos d’anglès, un a nivell de Catalunya “El Fonix 2018” i l’altre a nivell nacional “The Big Challenge”. En ambdós concursos els alumnes han quedat en molt bona posició. La participació en aquests concursos ha estat organitzat com una activitat en el Pla d’impuls de la llengua anglesa i pretén complementar els plans de millora amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.

Els millors alumnes classificats en el Concurs The Big Challenge són Carla Pifarré Miravall de 1r d’ESO, Clàudia Caselles Bodet de 2n d’ESO, Ramon Segarra Riu de 3r d’ESO i Paula Gispert Pijuan de 4t d’ESO.

I els finalistes del XI Concurs Fonix són: de 1r Cicle d’ESO Alba Mateu, Vinyet Solans i Bruna Vidal, de 2n Cicle de l’ESO Anaïs Martínez i Arnau Roura, i de 2n de Batxillerat els alumnes Jassmine Assiad, Jassine Bouzidi i Bianca Castro. L’acte ha acabat amb un esmorzar al fons de l’Aula Magna.

Ha estat un acte en anglès breu i senzill, tot i que ple d’emocions pel nostre alumnat. L’acte s’ha celebrat a l’Aula Magna i s’ha fet l’entrega de diplomes, d’un pòster i un llapis a tots els alumnes participants, i hi ha hagut més premis per als tres alumnes millor classificats de cada nivell.

Felicitem a tot l’alumnat que hi ha participat. Galeria d’imatges

Departament de Llengües Estrangeres