Voluntaris del Banc dels Aliments expliquen a l’alumnat de 4t d’ESO el funcionament de l’entitat i els criden a combatre el malbaratament alimentari

Una imatge dels aliments recollits durant el Gran Recapte de 2016Un grup de voluntaris del Banc dels Aliments de Lleida va realitzar, el divendres 17 de novembre de 2017, diferents xerrades als grups d’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú amb la finalitat de donar-los a conèixer el funcionament del Banc dels Aliments i explicar-los la conveniència de combatre el malbaratament d’aliments. La xerrada va servir també per cridar a la col·laboració dels i les alumnes amb el Gran Recapte que el Banc dels Aliments té previst realitzar els dies 1 i 2 de desembre de 2017.

Les xerrades s’emmarquen en les diferents activitats de sensibilització que el centre desenvolupa per tal de fomentar els valors solidaris entre l’alumnat.