Viatge fi de curs de 1r de Batxillerat a Andalusia

andalusiaEntre els dies del 30 de març al 4 d’abril de 2016, els i les alumnes de 1r de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú van realitzar un viatge cultural a Andalusia acompanyats pels professors Antonieta Bernat, Carme Llobera i Josep Grau. Aquesta sortida va servir per descobrir els principals racons d’interès cultural més representatius de les terres andaluses. Aquí teniu el “diari de la sortida“:

Dia 31 de març – Còrdova-Sevilla

Vam arribar a primera hora del matí a Còrdova i vam passejar pel seu famós barri jueu, on destaca la Mesquita de Còrdova. L’atractiu d’aquest edifici resideix en els diferents estils arquitectònics. Vam visitar, també, el museu de Belles Arts i el Museu de Júlio Romero deTorres. A la tarda, vam continuar visitant la ciutat: vam creuar el riu i ens vam apropar a diferents monuments fins a la sortida cap a Sevilla. Quan vam arribar a Sevilla vam gaudir d’un primer contacte amb la ciutat.

Dia 1 d’abril – Sevilla

Visita guiada, al matí, de 2 hores i mitja  per la Catedral, on destaca “El Retablo mayor”, “La Giralda”, “El Patio de los Naranjos”, “El Archivo General de Indias”, “Los Reales Alcázares” i el Barri de Santa Cruz. Abans vam passejar pel “Puente de Triana”, “La Torre del Oro” i el riu Guadalquivir. A la tarda, vam visitar la Plaça d’Espanya, un hemicicle de 200 metres de diàmetre que disposa de dos altes torres. Als bancs de l’hemicicle, estan representades per ordre alfabètic totes les comunitats.

Dia 2 d’abril – Sevilla-Granada

Sortida cap a Granada. Vam visitar Albaicin. A la tarda visita guiada de 2 hores i mitja pel centre històric. Ens va agrada molt el barri musulmà, els banys àrabs, la Catedral i l’ambient de la Ciutat.

Dia 3 d’abril – Granada

Vam visitar l’Alhambra i El Generalife. Ens va ocupar tot el matí, de les 9 a les 14h. De l’Alhambra, ens va agradar tot !!! A la tarda, vam tornar a visitar la ciutat. Són ciutats que guarden la seva identitat, alegres i passionals amb jardins que donen molta calma. Un viatge fantàstic !!!

I finalment, comentar que ha estat un plaer acompanyar els alumnes de 1r de Batxillerat del nostre Institut.

A tots, gràcies.

Antonieta Bernat, Carme Llobera i Josep Grau.

Galeria d’imatges