Viatge a París amb alumnat de l’optativa de francès

paris

Els i les alumnes de 3r, 4t d’ESO i 1r de Batxillerat de l’optativa de francès de l’Institut Josep Vallverdú de les Borges Blanques vam realitzar una sortida cultural a París de 5 dies. El viatge va transcórrer del dimarts 17 d’abril de 2018 al dissabte 21.

El primer dia per la tarda ja vam començar la visita cultural fent una ruta pels Invalides, el Trocadero, l’Arc de Triomphe i els Champs Elysées. El dimecres, ben d’hora, vam visitar la catedral de Notre Dame, el museu del Louvre i el museu d’Orsay i per la tarda vam poder passejar pels grans boulevards, l’Església de la Madeleine, l’Opéra Garnier i la Place Vendôme. El matí del dijous el vam dedicar al barri de Montmatre, el Sacré Coeur, el Moulin Rouge i per la tarda la Défense. El divendres vam poder visitar les Catacombres, els Jardins de Luxembourg, el Senat, el barri Llatí i l’Hôtel de Vile. L’últim dia vam haver de fer maletes però encara ens va quedar el matí per passejar pel barri del Marais, la Place des Vosges i el barri de Bercy.

Un viatge inoblidable!

Noel Pons, 4 ESO B