Un mural realitzat pels alumnes de Ciències de la Terra i del Medi Ambient recorda la necessitat de reduir, reciclar i reutilitzar a la comunitat educativa de l’Institut Josep Vallverdú

El mural per fomentar el reciclatge realitzat pel grup d'alumnes de 1r de batixlleratL’alumnat de de l’institut que cursa la matèria de Ciències de la Terra i del Medi Ambient, a primer de batxillerat, ha estat el responsable, sota l’auspici de la professora Carme Llobera, de realitzar un mural al centre per tal de recordar a la comunitat educativa la necessitat que tenim tots plegats de reduir, reciclar i reutilitzar per tal de gaudir d’un entorn més sostenible. Aquest grup d’alumnes completava així la seva col·laboració amb la Campanya de Foment de la Recollida Selectiva que impulsa el Consell Comarcal de les Garrigues.

Si voleu saber-ne alguna cosa més i conèixer el procés d’elaboració del mural,  no dubteu a visitar el bloc de biologia del centre.