Un joc de rol converteix en creadors d’empreses als alumnes de cicles formatius de la casa

El dimecres 19 de desembre de 2012,  l’aula de Gestió Administrativa de l’institut Josep Vallverdú va acollir, organitzat pel Servei de Treball de l’Oficina Jove i el CPAC (la Fundació privada per a la promoció de l’autoocupació a Catalunya) un joc de rol per a la creació d’empreses. Al llarg del matí, els alumnes dels cicles formatius d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques i Gestió Administrativa del nostre centre es van posar a la pell d’un emprenedor el qual havia de desenvolupar una idea empresarial i dur-la a terme. L’activitat fou molt ben acollida per l’alumnat tal i com mostra la galeria d’imatges.