Un grup d’alumnes del batxillerat tecnològic realitza una sortida a Alemanya per visitar els museus i les plantes de fabricació de Porsche i Mercedes Benz

Els alumnes participants a la sortida atenen les explicacions durant la seva visita al museu de la marca PorscheEntre els dies 19 i 22 de febrer de 2017, un grup d’alumnes de 1r i 2n del batxillerat tecnològic, acompanyats pels professors Francesc Solans i Vicent Rambla, van realitzar una sortida educativa a la localitat germànica d’Stuttgart.  Durant la seva estada a Alemanya, l’alumnat va visitar els museus de les marques automobilístiques Porsche i Mercedes Benz, així com també les seves plantes de fabricació amb l’objectiu de conèixer el seu sistema d’organització industrial.

Si voleu veure alguns dels moments àlgids d’aquesta sortida podeu fer-ho visitant la següent galeria d’imatges.