Un grup d’alumnes de tecnologia l’Institut Josep Vallverdú visita el Mobile World Congress com a premi per

mwcEl 4 de març de 2015 un petit grup d’alumnes de tecnologia de l’Institut Josep Vallverdú, acompanyats pel professor Francesc Solans, van visitar el Mobile World Congress, la cita més important del món de la telefonia mòbil a nivell mundial, que se celebrava a Barcelona. L’acreditació per a poder accedir al recinte era part del premi obtingut per aquest mateix grup d’alumnes del nostre institut en el marc dels Mobile Learning Awards, un certàmen on obtingueren un premi en la categoria de micronarració audiovisual.

Si voleu llegir de primera mà la crònica de la visita al congrès podeu llegir-la al blog de l’ABP.