Un grup d’alumnes de l’institut visita Washington DC i Nova York en el marc del programa d’intercanvi amb la Flint Hill School dels Estats Units

Els alumnes participants a l'intercanvi davant del Capitoli, a Washington DCEl passat més de març es va completar la segona part de l’intercanvi del nostre centre amb l’escola Flint Hill de Washington DC. Durant el mes de gener els alumnes nordamericans van visitar, entre el 13 i el 22 de gener, les Borges Blanques on es fa fer un intercanvi lingüístic i cultural entre joves de 15 a 17 anys i ara, del 24 de març al 9 d’abril, van ser els nostres alumnes els qui van fer-los la visita a les ciutats de Nova York i Washington DC.

L’experiència de poder fer una immersió a un país de parla anglesa, parlar sempre la seva llengua, veure els costums i tradicions seves i viure com viuen ells el seu dia a dia, assistir a classes a la seva escola com un alumne més, visitar aquestes grans ciutats tan cosmopolites ha estat una experiència única, excepcional, molt positiva i engrescadora per a tots ells.

Si voleu veure la crònica del que s’ha fet durant tots aquests dies podeu visitar el següent bloc.