Un grup d’alumnes de l’institut participa a la fase lleidatana de la vuitena Olimpíada de Geologia que es va celebrar a la Universitat de Lleida

Una imatge dels estudiants participants a l'Olimpíada de Geologia acompanyats de la professora M. Carme LloberaEl divendres 3 de febrer de 2017, un grup de vuit alumnes de 2n de batxillerat que cursen la matèria Ciències de la terra i el medi ambient, coordintas per la professora M. Carme Llobera, va participar en la vuitena Olimpíada de Geologia. Els estudiants, agrupats en dos equips de quatre integrants, es van desplaçar fins al campus de l’ETSEA de la Universitat de Lleida per tal de participar a la fase lleidatana d’aquesta competició que organitza l’Associació Espanyola per a l’Ensenyament de les Ciències de la Terra (AEPECT). La participació en aquesta Olimpíada van anar acompanyada d’una feina prèvia que podeu consultar al blog de Biologia i Geologia del centre, on també trobareu diverses imatges de la diada.

Cal destacar que, tot i quedar per ben poc fora del podi olímpic, l’alumne Marc Capdevila va assolir una meritòria quarta plaça. Felicitats!