Un grup d’alumnes de l’Institut Josep Vallverdú presenta els seus experiments a la jornada de la Ciència al carrer celebrada a la ciutat de Lleida

cienciacarrer2015El dissabte 23 de maig de 2015, coincidint el Dia de la Ciència al Carrer, que se celebrà pels carrers de Lleida, un grup d’alumnes d’ESO i de Batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú es desplaçaren a la capital del Segrià per tal de presentar-hi els seus experiments.

Per la jornada, els alumnes van escollir les següents experiències: l’Arc de Sant Martí químic, la Serp del Faraó, Flames de Colors, Espelmes aromàtiques, Jardins químics, Boles invisibles, Sabó casolà, Piruletes de sucre i un Joc sobre la Taula Periòdica. Els alumnes van saber transmetre al nombrós públic congregat a la cita com es duien a terme les experiències així com també el fonament teòric que hi ha en cada una. Cal agrair, doncs, la feina de l’alumnat participant així com del professorat del seminari de Física i Química que l’acompanyà.

Si voleu reviure el Dia de la Ciència al carrer de 2015 podeu fer-ho visitant aquesta extensa galeria fotogràfica.