Un grup d’alumnes de l’Institut Josep Vallverdú inicia al curs als Estats Units

NYUn grup de 15 alumnes de batxillerat, acompanyats per les professores Teresa Capdevila i Noemí Jumbert, ha iniciat el curs 2015-16 als Estats Units. Aquest grup d’alumnes participa en un intercanvi escolar de 15 dies amb l’escola Flint Hill Upper School a Washington amb famílies americanes. Durant la seva estada en territori nordamericà faran 3 dies de visita turística i cultural a Nova York. La sortida es va iniciar el passat dilluns 7 de setembre i la tornada serà el dissabte 26. Així, doncs, aquest grup d’estudiants del nostre centre haurà tingut el privilegi de començar el curs acadèmic d’enguany als Estats Units.

Durant el seu periple americà, els i les alumnes assistiran a classes a l’institut amb dies alternats i els dies que no aniran a classe seran per fer excursions per tota la ciutat i voltants. Els caps de setmana seran sempre en família. Hi ha 15 families diferents, una per cada alumne nostre i fins i tot una per cada professora. Cada alumne participarà a les activitats que la seva familia decideixi fer, per tal de fer una immersió total de la pràctica oral de la llengua. S’ha planificat algunes festes escolars de benvinguda, una festa jueva anomenada “Rosh Hashanah” i un school dance, el típic ball d’institut americà i una festa d’acomiadament a l’institut al vespre.

Si voleu seguir en directe les aventures d’aquest grup d’alumnes de la casa, podeu llegir la seva crònica diària publicada al següent bloc.