Un grup d’alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú, finalista dels mSchools Awards amb una aplicació per controlar els aparells elèctrics domèstics

El grup d'alumnes i el professor Òscar Vidal durant la presentació de la seva appEl dissabte 10 de juny de 2017 un grup d’alumnes de l’assi optativa d’Informàtica de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú, format pels alumnes Razvan Botezatu, Yanina Rodríguez, Ivan Lahuerta i Albert Rubinat, juntament amb el professor Òscar Vidal han participat a la final dels premis mSchools Awards a Barcelona, amb l’aplicació Rorulabo, una aplicació sobre la domòtica que consisteix en controlar diferents aparells elèctrics, com per exemple: les llums, el ventilador i la porta del garatge amb un sol clic utilitzant l’ aplicació realitzada pels alumnes. De fet, l’app pot descarregar-se lliurament des de Google Play i pot ser utilitzada a casa seguint els passos que s’exposen a la pàgina web realitzada pels mateixos alumnes: https://rorulabo.wixsite.com/rorulabo.

Tot i ser una llàstima estar tan a prop de guanyar, l’important és que el grup, com ell mateix explica, s’ho va passar, va aprendre moltes coses noves i va viure una gran experiènciaque té ganes de repetir!