Un grup d’alumnes de 2n d’ESO de l’institut ensenya els seus experiments a la 7a Jornada de Ciència al carrer de Lleida

ciencia al carrerEl dissabte 25 de maig de 2013, un grup d’alumnes de 2n B d’ESO integrat pel Marc Capdevila, el Jordi Dalmau, la Cristina Montserrat i la Laura Soria, va participar a la 7a Jornada de Ciència al Carrer a Lleida, presentant alguns experiments batejats per a l’ocasió. Foren els següents: Artistes de la llet, làmpades de lava, i mà màgica. El grup estigué acompanyat pels professors Ramon Castelló i Montse Solé, coordinant la part experimental, i per l’Amadeu Bonet, encarregat del suport tecnològic amb la construcció de la taula base dels experiments. Si voleu veure com va funcionar l’experiència podeu visitar la galeria d’imatges de l’esdeveniment.