Un emotiu comiat a la promoció de 2014 de l’Institut Josep Vallverdú omple de gom a gom el pavelló Francesc Macià de les Borges Blanques

orlesEl divendres 30 de maig de 2014 el pavelló Francesc Macià de les Borges Blanques es va vestir de gala per acollir la Festa de Comiat que l’Institut Josep Vallverdú organitzà per dir adéu a la promoció 2013-2014. Els i les alumnes de 2n de batxillerat i cicles formatius i de 4t d’ESO foren els autèntics protagonistes d’una vetllada que omplí de gom a gom el pavelló.

La festa va ser presentada per la professora Teresa Coca i comptà amb intervencions de l’alcalde de les Borges Blanques, Enric Mir, del vicepresident del consell comarcal, Francesc Mir, del president de l’AMPA del centre, Albert Quintillà, i, finalment, de la directora de l’institut, Antonieta Bernat.

orles2Aquestes intervencions van donar pas als autèntics protagonistes de la festa. L’alumnat de 4t recollí les seves orles i adreçà unes emotives paraules als assistents. Després arribà el torn del batxillerat i dels cicles formatius. En acabar el parlament d’aquests alumnes arribà l’hora de lliurar els premis Àngel Giné a treballs de recerca de batxillerat, que s’emportaren els alumnes Aina Camí, Míriam Not, Helena Castanyé, Quim Guasch, i Edgar Benet, i els de treballs de síntesi de cicles formatius, que foren pels alumnes Antoni García Cuadrat, Gregori Gómez i Lorena Guerrero.

orles3Per cloure l’acte, es lliurà la tercera edició de les beques a l’excel·lència acadèmica Carlos Chesa, en record del qui fou professor de Física i Química d’aquesta casa, i que guardonen els expedients més brillants del centre. El premi científic-tecnològic recaigué en l’alumna Laura Giribet, amb la millor nota del centre, mentre que el de l’àmbit social-humanístic fou per Míriam Not. Finalment, el premi de cicles formatius anà a parar a mans de Gregori Gómez.

Si voleu reviure la Festa de Comiat de 2014 podeu fer-ho a la següent  galeria d’imatges. També podeu conèixer tots els interiors de la festa, el backstage, que en diuen, visitant el següent enllaç.