Sortida enològica de l’alumnat de CFGM d’Olis i Vins i CFGS de Viniticultura a Llançà

peralada

El passat dilluns 9 i dimarts 10 de novembre de 2015, l’alumnat de cicles formatius de grau mig d’Olis i Vins i de grau superior de Viniticultura, acompanyats pels professors Josep Mª Audí, Patrícia Descals, Blanca Safont i Rubén Cobo, van realitzar una visita enològica per Llançà i la comarca de l’Alt Empordà.

L’objectiu de la sortida fou observar diferents processos de producció i alhora descobrir  projectes enoturístics que s’hi estan duent a terme. Així doncs van recórrer indrets turístics de la zona i van fer visites a museus i cellers.

El primer dia es va dedicar a visitar el museu del Suro a Palafrugell, Trefinos Corks, empresa de fabricació de taps de suro, el Celler del Castell de Peralada i el Celler La Vinyeta, als peus de la serra de l’Albera.

El segon dia va tocar el torn a les finques de vinya del  Celler Espelt a Vilajuïga, on l’alumnat i professorat van ser convidats a recórrer les instal·lacions de vinificació i la sala de barriques. I per finalitzar la sortida, una visita al conjunt monàstic benedictí de Sant Pere de Rodes, des d’on van gaudir d’una vista excepcional de tota la costa incloent el Cap de Creus, Port de la Selva i Llançà.

Si voleu veure més imatges de la sortida cliqueu aquí