Sortida de l’alumnat de 2n d’ESO en BTT per la via verda

33300396_10155599888832825_5670267406736424960_n

El passat dimecres 23 de maig els i les alumnes de 2n d’ESO van realitzar un tram d’aproximadament 32 km del recorregut de la Via Verda que antigament unia La Val de Zafán amb Sant Carles de la Ràpita i que transcorre pels paisatges de la Terra Alta. Aquest antic traçat ferroviari en desús s’ha adaptat per poder fer-lo caminant, en bicicleta o a cavall, ja que no està permesa la circulació de vehicles a motor i els pendents del traçat són molt suaus. Durant el passeig vam poder gaudir tant del paisatge com de les construccions arquitectòniques que van ser realitzades en l’època de la post-gerra per dotar d’infraestructures el territori.

El recorregut va iniciar-se a Horta de Sant Joan passant per les antigues estacions de Bot, Prat de Compte, Pinell de Brai, La Fontcalda, Benifallet i Xerta.

Si voleu veure imatges de la sortida aneu al següent enllaç

Departament d’Educació Física