Sortida cultural de l’alumnat de batxillerat a Barcelona

1I dilluns dia 21 de desembre de 2015 va tocar el torn a l’alumnat de batxillerat. A les 8 del matí sortia l’autocar cap a Barcelona. Un cop allí els alumnes de 1r i 2n de batxillerat acompanyats pels professors Mª Carme Calderó, Teresa Capdevila, Ramona Vidal i Ramon Usall, van començar la visita programada per la capital catalana. El recorregut els va dur per la catedral de Santa Maria del Mar i el Fossar de les Moreres, el barri i el Centre Cultural del Born i seguidament el parc de la Ciutadella i el Parlament de Catalunya, on van gaudir d’una visita guiada.
Després de dinar els alumnes van poder fer una passejada cultural i artística pel centre de Barcelona per veure el Palau de la Música Catalanala Pedrerala Rambla, el Palau de la Virreina, la Catedral i el tradicional Mercat de Santa Llúcia.

Un dia ben aprofitat i ben segur amb anècdotes per recordar! Galeria d’imatges