Sortida a Tarragona per assistir al festival de teatre grecollatí organitzada pel seminari de Clàssiques

Com en edicions anteriors, el passat dimarts 26 d’abril de 2012 els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat de Llatí van assistir al Festival de Teatro Grecollatí que cada any es celebra al Camp de Mart de Tarragona. En aquesta edició es va poder veure la representació  d’una adaptació bastant acutalitzada del Miles Gloriosus de l’autor llatí Plaute.

A les 8:15 es va sortir de l’institut i es va arribar al Camp de Mart de Tàrraco més o manys a les 10:30. Van fer un itinerari turístic per la ciutat visitant les Muralles, el Circ i l’Amfiteatre. Quan es va acabar el recorregut, a les 12:00, els alumnes van tenir temps lliure per anar a dinar fins a les 15:30, moment en què es van retrobar a l’entrada del teatre al Camp de Mart. L’obra va començar puntualment a les 16:00. Tothom s’ho va passar molt bé perquè van fer una adaptació amb elements molt actuals. Per primer cop, quan va acabar la representació, en lloc d’aixecar-se i marxar, el públic va estar una estona a les grades aplaudint i cridant; realment va agradar moltíssim. A les 17.30 va finalitzar la representació, van pujar a l’autocar i a les 19:30 van arribar a Les Borges Blanques. S’ho van passar certament molt bé!

Podeu veure més imatges de la sortida feu clic al següent enllaç.