Quatre alumnes de segon de batxillerat representen a l’institut a la fase territorial de l’Olímpiada de Biologia

olimpiadageoEl passat 7 de febrer de 2015, un grup de quatre alumnes de 2n de batxillerat van representar l’Institut Josep Vallverdú a la fase territorial de Lleida de l’Olímpiada de Biologia de Catalunya. Les alumnes participants forenSimona Atanasova, la Maite Bernaus, la Sílvia Colonques i la Judith Sans. Aquesta és la primera vegada que un grup d’alumnes del nostre centre participen en aquesta Olímpiada, un fet que representà tot un repte que fou valorat molt positivament per les participants.

Si voleu més informació sobre aquesta participació a l’Olímpiada de Biologia podeu visitar el següent enllaç al bloc de Biologia i Geologia.