Projecte CRISTAL-INS al CosmoCaixa de Barcelona

barna 1El passat divendres 6 de maig els alumnes  de segon cicle de l’ESO Alena Arbós, Robert Chetan i  Marc Giribet, acompanyats de les professores Montse Solé i Mª Jesús Llaquet, van ser els encarregats de presentar els resultats del Projecte CRISTAL-INS que va tenir lloc al CosmoCaixa de Barcelona en el marc del V Concurs de Cristal·lització a l’Escola.

Aquesta convocatòria vol potenciar la importància del món dels cristalls en la societat, i fomentar l’estudi, el treball sistemàtic, el pensament científic i la comunicació entre els joves estudiants mitjançant experiments atractius de cristal·lització. El concurs està dirigit a professors i alumnes de segon cicle d’educació secundària obligatòria (ESO) i de batxillerat, i és una iniciativa organitzada per la UB, la UAB, la URV i la Fundació Bancària la Caixa.

Aquest any hi van participar uns 1.700 alumnes d’una cinquantena de centres de tot Catalunya.

barna 2