Professorat i alumnat dels CFGM d’Olis i Vins de l’institut imparteixen un taller de “Tast dels sentits”

tast
Aquest passat divendres dia 25 de maig, el professorat i alumnat dels Cicles formatius d’Olis i Vins de l’Institut vam estar impartint un taller de Tast dels sentits conjuntament amb la gent de la Bodega, una botiga on es fan tastos i que és tot un referent a les Borges Blanques.
Hi van assistir més d’una trentena de persones (tot i que moltes es van quedar fora ja que l’aforament era limitat) i l’acte va tenir lloc a  la Llena (serveis i projectes ambientals).
Aquest taller es va emmarcar dins la Fira Vi6 , que es celebra aquest cap de setmana i on hi ha representats tots els cellers de la comarca.
El taller consistia a descobrir diferents propietats organolèptiques dels vins gràcies a un viatge experimental a través dels sentits, i acompanyat de poesia.
La gent va sortir molt engrescada ja que van poder jugar i comprovar les seves capacitats d’identificació d’aspectes bàsics del vi, com podrien ser la detecció d’aromes, de sabors. Vam tastar tots els vins sense saber-ne res i fins i tot amb copa negra.
Volem agrair la disponibilitat, la col·laboració i el treball conjunt entre la gent de la Bodega, la Llena, els productes de l’Hort de la Cistellera i els iogurts de Talma.
Departament d’Olis i Vins