Participació d’alumnes de la ESO a la prova Cangur 2016

proves cangurDijous dia 7 d’abril van tenir lloc al centre les Proves Cangur 2016, que cada any organitza la Societat Catalana de Matemàtiques. Els alumnes participants va ser de 1r i 3r de l’ESO.

Aquest concurs té com a objectiu difondre la cultura matemàtica per tots els mitjans al seu abast i, en particular, per l’organització d’un joc-concurs anual, La Prova Cangur, que es desenvolupa el mateix dia en totes les nacions participants. L’objectiu d’aquesta iniciativa és estimular i motivar a l’alumnat i alhora popularitzar les matemàtiques.

Les professores de matemàtiques responsables de portar a terme l’activitat a l’institut, la Montserrat Puig i la Montse Rulló, destaquen l’interès de l’alumnat.

Departament de Matemàtiques