“Mapyou”, una startup elaborada per tres alumnes del centre, quart lloc en el PITCH regional de Technovation

mapyou

“Mapyou”, una startup elaborada per tres alumnes del centre i sorgida de l’auABP, ha estat escollida la quarta millor de totes les que han pres part en la categoria Senior, en el PITCH regional de Technovation.

La professora Maragda Peguero  i les alumnes Oana, Patrícia i Vinyet han desenvolupat  l’empresa Mapyou amb un model de negoci basat en la creació d’APPs per petites empreses locals que venen productes d’alta qualitat, per tal de facilitar el contacte entre elles i el consumidor. Aquesta APP mostra el catàleg de productes amb les seves característiques i, el més important, informa al consumidor final quina és la botiga més a prop on pot comprar el producte.
Actualment han desenvolupat l’APP, la lleteria (les Obagues + Talma) i estan buscant noves empreses per tal d’expandir el negoci i poder mostrar els petits tresors de les Garrigues a tothom que sàpiga valorar-ne els seus productes de qualitat.
Enhorabona a les participants!