Llegint al XII Certamen de lectura en veu alta

b405f9b0-caba-4d23-ab97-cb429ecc33ae

Avui ha estat un dia molt especial, un dia per fer volar la imaginació, un moment per gaudir de la lectura en boca dels nostres alumnes. El curt The fantastic flying books” que ens han regalat mentre deliberava el jurat, pot il·lustrar aquesta sensibilitat que ens han transmès infants i joves donant vida als fragments llegits.

De 2.180 alumnes triats per escoles i instituts, que han donat vida a la lletra impresa, el nostre institut ens ha representat en les seves tres categories als quarts de final:

TIMONERS: Leonardo Hidalgo

CORSARIS: Ivan Sánchez

TROPA DE CORSARIS: Èlia Capdevila, Marina Motlló  i Judith Vives

I tenim una bona notícia: passem a SEMIFINALS!!!! El proper 29 d’ABRIL a Mollerussa, en el marc del 32è Saló del Llibre infantil i juvenil de Catalunya, en les categories de Timoners i Corsaris.

FELICITATS A TOTS ELS LECTORS i als FANS que ens han acompanyat. Agrair igualment a les professores que ho han fet possible.

Endavant les atxes!

Coordinació LIC i Aula d’Acollida