L’institut millora la pràctica de l’anglès oral amb l’arribada de l’irlandesa Clare McCurdy, assistent de conversa en llengua anglesa

La Clare McCurdy en plena classe d'anglès oral amb l'alumnat de 2n de batxilleratDes de l’inici del mes d’octubre de 2016 i fins a la fi de l’actual curs acadèmic, l’Institut Josep Vallverdú compta amb un recurs d’allò més preuat per a l’aprenentatge de l’anglès oral: l’arribada de la irlandesa Clare McCurdy, assistent de conversa en llengua anglesa. La presència de la Clare al nostre institut ha d’ajudar a l’alumnat de la casa a millorar el seu anglès oral gràcies al fet de poder practicar de forma quotidiana aquesta llengua amb una parlant nadiua. La Clare McCurdy, una jove graduada en història i dret per la Universitat de Belfast i originària del comptat d’Antrim, al nord d’Irlanda, amplia així els recursos amb els quals compta el departament de llengües estrangeres per tal de facilitar l’aprenentatge del nostre alumnat. No cal dir, que tot l’institut li dóna la més càlida i sincera benvinguda tot esperant, com de ben segur serà, que la seva presència ajudi a materialitzar el repte de fer que els i les estudiants del nostre centre acabin els seus estudis amb un millor mestratge de l’anglès oral. Podeu seguir l’activitat que la Clare realitza amb l’alumnat de la casa al seu bloc particular.