L’Institut Josep Vallverdú s’afegeix a la celebració del Dia de la Ciència amb una conferència destinada a despertar la vocació científica entre l’alumnat de 4t d’ESO

L'alumnat de 4t d'ESO de l'institut a punt per escoltar la conferència del Dia de la CiènciaEl dimecres 15 de novembre de 2017, coincidint amb la celebració del Dia de la Ciència, els alumnes de 4t ESO de l’Institut Josep Vallverdú que cursen matèries de la modalitat científica i tecnològica, han assistit a una conferència que presentava diferents experiments curiosos que servien per comprendre diferents fenòmens científics. Aquesta sessió ha format part de les 101 conferències simultànies que es realitzen arreu de  Catalunya en el marc dels actes de la Setmana de la Ciència.
La sessió portava per títol “Jo, de gran, vull ser científic!” i ha estat impartida pel divulgador científic Carles Fuentes Pagès, guanyador de diversos premis i autor d’alguns articles i estudis relacionats amb l’ensenyament de la física i la química. Aquest científic, a més a més d’exposar la seva línia d’investigació, ha transmès idees, experiències i altres valors orientats a desvetllar vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat.

Si voleu reviure alguns dels millors moments de la sessió, podeu fer-ho consultant la següent galeria d’imatges.