L’Institut Josep Vallverdú participa a la fase comarcal del XIIIè Certament de Lectura en Veu Alta i es classifica per les semifinals en les tres categories en que concursava

El lliurament de diplomes als participants al Certamen de Lectura en Veu AltaEl dimecres 5 d’abril de 2017, la sala Maria Lois de la Biblioteca de les Borges Blanques va acollir la fase comarcal del XIIIè Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta. Els participants de l’Institut Josep Vallverdú, acompanyats per les professores Raquel Perelló i Àurea Bosch, van deixar el llistó alt en totes les categories en que competien ja que van classificar-se per a les semifinals del certament que tindran lloc el proper 9 de maig a Mollerussa.

L’acte, que va comptar amb uns lectors entregats d’escoles i instituts de la nostra comarca, ens van fer gaudir d’un matí únic. Un regal que ens va fer recordar que escoltar un conte, una història, un relat,… és un plaer. Els i les alumnes de l’Institut Josep Vallverdú que ho van fer possible van ser:

• En la categoria de Timoners (Aula acollida); Luís Daniel Hidalgo Paz (2n B1)
  • En la categoria de Corsaris (1r Cicle ESO); Ivan Sánchez Clivillé (2n A2)
  • En la categoria de Tropa de Corsaris (2n Cicle ESO); Èlia Capdevila Sancerni (4t A), Anaïs Martínez Pera (3r C) i Anna Vilella Farias  (4t D)

També van ajudar-los com a lectors suplents els següents alumnes: Luís Fernando Hidalgo Paz (2n B1), Bruna Vidal Mora (1r A2), Abril Mañero Perelló (3r D), Blanca Palau Capell (3r C ) i Noel Pons Gilabert (3r C).

No cal dir que l’institut els fa arribar la seva més sincera felicitació i els desitja tota la sort del món per la semifinal!