L’Institut Josep Vallverdú celebra la vint-i-vuitena edició de les seves Jornades Esportives

Una imatge de les Jornades Esportives de 2018El dies 22 i 23 de març de 2018, seguint una tradició que ja es remunta gairebé tres dècades enrera, l’Institut Josep Vallverdú es va omplir d’activitat esportiva amb la celebració de la vint-i-vuitena edició de les Jornades Esportives. Les competicions, on van participar-hi tots els alumnes del centre organitzats en equips masculins i femenins que representaven les diferents classes del centre, es van desenvolupar tant a les pistes exteriors del mateix institut com en els pavellons municipals de les Borges Blanques.

Les Jornades Esportives van inaugurar-se amb els preceptius parlaments de les autoritats i el ja tradicional ball organitzat pels i les alumnes de 1r de batxillerat del centre, un ball que va donar el tret de sortida a dos dies d’intensa activitat esportiva que podeu reviure visitant la següent galeria d’imatges.