L’Institut Josep Vallverdú celebra el Dia de la Ciència

diacienciaEl passat dia 20 de novembre de 2014 i en el marc de la 19a Setmana de la Ciència, el Seminari de Física i Química va organitzar una demostració d’experiments de física i química al pati de l’institut coordinat per dues alumnes de segon batxillerat, la Simona Atanasova i la Judith Sans, que comptaren amb la participació activa de bona part de l’alumnat de la casa.

Les experiències que es dugueren a a terme foren l’obtenció d’un arc de Sant Martí químic utilitzant indicadors àcid base, un camaleó químic aprofitant els canvis de coloració del manganès, una reacció màgica en la que es transforma l’aigua en vi i el vi en cola, una font que brolla per art de màgia, el naixement d’una serp, i, finalment, un gueiser de coca-cola. Amb tots aquests experiments, el pati de l’institut es convertí en un escenari científic de primer ordre que desvetllà la curiositat dels alumnes per la ciència.

Si voleu reviure aquesta diada podeu fer-ho visitant la següent galeria d’imatges.