L’institut celebra l’arribada del bon temps amb la Festa de la Primavera

stjordi1El divendres19 d’abril l’Institut Josep Vallverdú va festejar alhora l’arribada de la primavera i Sant Jordi com podeu veure en aquesta galeria d’imatges.  La Festa de la Primavera fou una celebració cultural que aplegà tot l’alumnat, professorat i personal del centre per saludar l’arribada del temps clar. La diada s’inicià amb l’actuació de la colla arbequina de batucada “Pim Pam Dale Maraca” i els diables “Calents i Cornuts” que ompliren de música i foc el pati interior de la casa fent ballar al seu ritme al drac i al gegant d’en Josep Vallverdú, que enguany celebrava el seu primer aniversari. La festa musical continuà, primer amb la gravació del primer harlem shake de l’institut (el resultat del qual podeu veure aquí)  i amb l’actuació  de la coral del centre i posteriorment d’un grup de rock a la porta principal de l’institut que comptà amb una nodrida claca.

stjordi2Mentrestant, la dimensió cultural de la festa prenia forma a la biblioteca amb la marató literària de contes en memòria de Pere Calders. Foren nombrosos els professors que hi participaren llegint contes breus de l’escriptor barceloní. El toc artístic arribà amb la inauguració del llençol “Pluja”, obra del grup d’alumnes Kandisky i del professor Jordi Ribes, que també coordinà el muntatge d’una exposició d’art abstracte obra d’alumnes de 2n d’ESO i l’arc català, un pòrtic amb els colors de la senyera, que decorà l’escenari principal dels actes de la diada.

stjordi3No podia faltar la vessant esportiva de la festa amb els partits que disputaren les diferents selecccions, masculines i femenines, de cada curs, i amb el lliurament dels premis de les Jornades Esportives de 2013 celebrades durant el mes de març. Per acabar, i per festejar així també Sant Jordi, els departaments de llengües van fer entrega dels premis literaris. Una festa rodona que serví per anunciar l’arribada de la primavera!