Les Jornades Esportives arriben a la vint-i-quatrena edició i converteixen l’institut en un escenari esportiu de primer ordre

Una imatge del ball inaugural de les alumnes de 1r de batxilleratEl dies 21 i 22 de març de 2013, l’Institut Josep Vallverdú va acollir les XXIVenes Jornades Esportives del centre. Com sempre, aquestes jornades van omplir l’institut i els pavellons municipals de les Borges Blanques d’esport escolar en un ambient alhora de companyonia i competitivitat.  Les Jornades s’iniciaren amb el tradicional acte d’obertura que, al marge dels parlaments de les autoritats, estigué caracteritzat enguany per l’original ball que protagonitzaren les alumnes de 1r de batxillerat. Després de l’acte protocolari, l’institut es convertí en un espai dedicat a la pràctica del futbol, del bàsquet, del voleibol, del tennis taula, del cementiri… Una autèntica festa de l’esport on participà tot l’alumnat de la casa que pogué lluir les millors gales esportives per l’ocasió. No us perdeu l’extens reportatge fotogràfic sobre l’esdeveniment, segur que us hi trobareu!