L’alumne Ivan Sánchez es classifica per a la final del Certamen de lectura de veu alta que se celebrarà el proper 30 de maig al Teatre Nacional de Catalunya

L'Ivan Sánchez en un moment de la seva lecturaLa bona lectura dels representants de l’Institut Josep Vallverdú en les semifinals del XII Certamen de lectura en veu alta, celebrades a Mollerussa i a Tarragona els passats 9 i 12 de maig de 2017, els alumnes Luís Daniel Hidalgo, Ivan Sánchez, Èlia Capdevila, Anaïs Martínez i Anna Vilella, en  tres categories de les quals havien estat seleccionats (Timoners, Corsaris i Tropa de Corsaris, respectivament) ha obtingut un premi merescut a l’esforç i la constància de tots ells i elles.

L’Ivan Sánchez ens tornarà a representar a l’Institut Josep Vallverdú en la gran final del certamen. Gràcies a tots per la vostra dedicació i sobretot per transmetre aquesta il·lusió en cada història.  Tant de bo aconseguíssim el que va dir en Grouxo Marx:”Considero que la televió és molt educativa. Cada cop que algú l’encèn surto de l’habitació i me’n vaig a un altre lloc a llegir un llibre”.

Així, doncs, pròxim 30 de maig de 2017, el nostre finalista, juntament amb els altres seleccionats de Catalunya,  participarà a la final del certamen que se celebrarà al Teatre Nacional de Catalunya (Barcelona) on, de ben segur, ens tornarà a fer gaudir de la lectura. Aquesta final es podrà serguie n directe des de l’enllaç: www.lecturaenveualta.cat

Agrair també els ànims i la dedicació dels companys i companyes, tant d’alumnes com del professorat. Si voleu reviure les semifinals d’aquest original certamen podeu fer-ho a la següent galeria d’imatges.