L’alumne Abel Bonet, de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú, guardonat amb el primer premi de secundària del concurs de relats curts “Me’n contes un de ciència”

Els premiats en una foto de família on l'Abel Bonet és el segon per la dretaL’alumne Abel Bonet, estudiant de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú, ha estat guardonat amb el primer premi en llengua catalana de la categoria de secundària en el marc del 4t concurs de relats curts “Me’n contes un de ciència”. El text “Ciència per la Patagònia” li ha valgut a l’Abel l’obtenció d’aquest guardó que va recollir el passat dimarts 13 de febrer de 2018 en un acte celebrat al saló Víctor Siurana de la Universitat de Lleida. Durant l’acte, l’Abel Bonet va estar acompanyat de la seva família i de la seva professora de català, Montse Fonoll. No cal dir que felicitem al nostre alumne per aquesta més que merescuda distinció!

Si voleu llegir la crònica que de l’acte de lliurament de premis en fa la Universitat de Lleida podeu visitar el següent enllaç.