L’alumnat més lector de l’institut emet el seu vot pel premi Protagonista Jove

La classificació final de les lectures en la categoria 15-16 anysL’alumnat que participa al premi Protagonista Jove, coordinat des de la biblioteca del centre per la professora Eugènia Martí, i que ha llegit al llarg del curs els quatre títols proposats per tal d’elegir posteriorment la lectura que més els ha agradat a emès finalment el seu vot.

En la categoria de 13-14 anys hi han participat els alumnes de 1r d’ESO Laura Magrinà i Bruna Vidal, i els de 2n d’ESO Laia Benet, Alba Macià i Anna Miquel. La votació s’ha fet assignant 4, 3, 2 i 1 punt respectivament a les obres llegides, en funció de quines els han agradat més. El resultat en aquesta  categoria ha estat el següent:

1. Un monstre em ve a veure (19 punts)
  2. L’artilleria de Mr. Smith (14 punts)
  3. Adam i Thomas (12 punts)
  4. Magnus Chase i els Déus d’Asgard (5 punts)
En la categoria de 15-16 anys hi han participat els alumnes de 3r d’ESO, Pau Domènech, i de 4t d’ESO, Martina Feixa, Hafsa Jadi, Asmaa Jadi, Felipe Martínez, Helena Pallerola i Anna Vilella. El resultat en aquesta categoria ha estat el següent:
  1. La venjança dels panteres negres (29 punts)
  2. Les pereres fan la flor blanca (24 punts)
  3. Connexions (23 punts)
  4. L’efecte Calders (14 punts)