L’alumnat del cicle formatiu de Gestió Administrativa visita les instal·lacions de l’empresa lleidatana Plusfresc

El grup d'alumnes de Gestió Administrativa durant la seva visita a PlusfrescEl dijous 8 de febrer de 2018, els alumnes del cicle formatiu de grau mitjà de Gestió Administrativa van visitar les instal·lacions centrals de la cadena lleidatana de supermercats Plusfresc. Durant la visita, els estudiants van conèixer de primera mà el funcionament de la seva logística de magatzem (tant la que fa referència a productes en sec com la que tracta els frescos) i van poder trepitjar totes les seves àrees de treball.

El professorat responsable del cicle vol agrair a Plusfresc la seva atenció i acollida que va ser molt útil a l’alumnat per veure en directe el funcionament d’una de les grans empreses de les comarques de Ponent, instal·lada també a les Borges Blanques.