L’alumnat del cicle formatiu de Gestió Administrativa visita el Consell Comarcal de les Garrigues

El grup d'alumnes de l'institut a la sala de plens del Consell Comarcal atenent les explicació del seu president i del seu gerentEl  dijous dia 16 de març de 2017 els i les alumnes de primer i segon de del cicle formatiu de Gestió Administrativa de l’Institut Josep Vallverdú van visitar, acompanyats de les seves professores Maria Sellés i Laura Bou, el Consell Comarcal de les Garrigues. El grup escolar va ser rebut pel president del consell, el seyor Antoni Villes, i pel gerent de l’entitat. L’alumnat va poder seure a la sala de plens on va rebre una explicació sobre el funcionament, l’organització i els serveis que el Consell Comarcal ofereix a la comarca de les Garrigues.