L’alumnat del cicle d’Olis i vins de l’institut visita la cervesera Matoll de Belianes i la cooperativa L’Olivera de Vallbona de les Monges

Un moment de la visita a la cooperativa de Vallbona de les MongesEl dijous 22 de febrer de 2018, els alumnes del cicle d’Olis i vins van visitar les instal·lacions de la cervesa Matoll a Belianes. Durant la visita el Jordi, responsable de l’elaboració de la beguda, va compartir amb l’alumnat la seva passió per la cervesa i alguns dels secrets de la seva producció.

Tot seguit, el grup va desplaçar-se fins a Vallbona de les Monges per tal de conèixer la cooperativa l’Olivera. L’Anna, antiga alumna del cicle d’Olis i vins de l’institut i ara treballadora de la cooperativa, va guiar-lo durant la visita al molí i va explicar-nos la seva aposta pels olis verge extra de qualitat. Així mateix l’Eugènia i la Clara, les enòlogues del celler de l’Olivera, van explicar-nos els procés d’elaboració dels seus diferents vins.

Tot plegat una experiència molt enriquidora que podeu reviure visitant la galeria d’imatges del Facebook del cicle d’Olis i vins.