L’alumnat de segon de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú participa a la XXXena Jornada d’Orientació Universitària i Professional celebrada a Tàrrega

joupEl dimecres 4 de març de 2015 l’alumnat de segon de batxillerat del nostre centre va participar a la XXXena edició de la Jornada d’Orientació Universitària i Professional celebrada a l’Institut Manuel de Pedrolo de Tàrrega. Inicialment la jornada estava prevista pel dia 4 de febrer però la nevada que en aquella data registrà Catalunya n’impedí la seva realització.

Celebrada finalment al març, la jornada serví als alumnes per conèixer de primera mà alguns dels estudis que poden cursar un cop acabat el batxillerat. Com ja és tradició, el nostre centre coordinà una de les taules on s’exposen famílies d’estudis, en concret, la que tenia a veure amb “Mitjans de comunicació, documentació i publicitat”. Si voleu reviure la jornada, podeu fer-ho visitant la següent galeria d’imatges.