L’alumnat de l’institut ret homenatge a Hergé i al personatge de Tintín tot participant en el tercer concurs interescolar de dibuix tintinaire

tintinEl departament de Llengües estrangeres juntament amb el Departament d’Educació Visual i Plàstica han promocionat la participació voluntària de 25 alumnes de 1r a 4t d’ESO al tercer Concurs Interescolar de Dibuix Tintinaire. S’ha seleccionat 2 obres per nivell que concursaran amb la resta d’alumnat de Catalunya.

Aquest concurs és una acció que dóna suport al Pla Nacional de Lectura en diverses llengües. Aquesta activitat lúdica, original i creativa vol estimular el plurilingüisme en l’alumnat i desenvolupar-ne les competències comunicatives i artístiques.

Amb aquest concurs es vol apropar l’alumnat al món literari i més concretament al còmic i l’obra del belga Georges Remi, més conegut pel pseudònim d’Hergé, autor de les aventures del reporter més audaç del segle XX: Tintín.

Al mateix temps es vol que l’alumnat descobreixi i reflexioni a partir de textos escrits sobre els valors de la companyonia i sensibilitat històrica, reflectits en l’obra del personatge universal del còmic belga, i de les actituds solidàries i ecològiques necessàries en el món actual.

Podeu veure una petita mostra d’algunes obres dels alumnes del centre en aquesta galeria d’imatges.