L’alumnat de l’ESO gaudeix del Sing Along Project, en la matèria de llengua anglesa

pixiz-03-06-2018-13-35-33_opt (3)

El passat 17 de maig els alumnes de l’ESO van assistir a dos concerts en llengua anglesa al Pavelló de l’Oli. L’activitat didàctica i formativa va resultar tot un èxit.

La gran majoria de professors de llengua estrangera utilitzem la música a l’aula, tant com a eina d’ensenyament i com a mitjà de motivació dels estudiants. La majoria dels estudiants estan exposats a cançons d’anglès en la seva vida quotidiana, a la ràdio, a la televisió, als anuncis televisius, etc. Sovint compren música d’artistes anglesos i, generalment, reconeixen i canten algunes de les lletres. La música és una forma divertida d’apropar-se al llenguatge, i això és el que tracta aquest projecte de Sing Along. La Barbara Latham i en Josep Suller (professors i músics d’anglès amb experiència) van fer un concert en directe per la nostra escola. Però aquest fou un concert amb una gran diferència: els nostres alumnes van veure les lletres de les cançons, projectades en una gran pantalla i s’animaren no només a escoltar passivament, sinó a engrescar-se a cantar i a gaudir de l’oportunitat, aprenent sense adonar-se que ho estant fent.

Els professors van treballar algunes de les cançons a classe, que van practicaren el mateix concert i els va generar confiança en el moment de sortir a cantar

Va resultar ser un concert on divertir-se i aprendre alhora!

Galeria d’imatges