L’alumnat de gestió administrativa visita el Port de Tarragona

foto port 2El passat dimecres 18 d’abril, els alumnes del nostre cicle de gestió administrativa van visitar el Port de Tarragona.

Va ser una sortida compartida amb l’alumnat de batxillerat de clàssiques i d’economia, amb els quals vam fer una visita a l’aqüeducte. Els alumnes que estudien llatí van ser els encarregats de transmetre a la resta part de la història d’aquesta emblemàtica arquitectura.
La segona part de la sortida ja va transcórrer per especialitats. Els nostres alumnes de gestió administrativa van dedicar la resta del dia a conèixer el funcionament de l’exportació i importació del sisè port més important de la Península, el de Tarragona. Vam fer també la visita al museu i vam conèixer tots els molls que componen el port.
Volem agraïr l’atenció rebuda pel personal del Port de Tarragona.
Departament d’Administratiu