L’alumnat de gestió administrativa, electricitat i economia de l’institut participa en la fira IFEST celebrada a Barcelona

L'alumnat de l'institut participant a la fira IFEST en una imatge de grupUn grup d’alumnes de l’Institut Josep Vallverdú format pels estudiants de batxillerat que cursen la matèria d’economia i pels que estudien els cicles formatius d’ electricitat i gestió administrativa van participar en la segona edició de  la fira IFEST que es va celebrar a Barcelona el passat dijous dia 30 de novembre de 2017.

L’IFEST és una fira que pretèn incentivar el desenvolupament, la creació i la innovació de productes o serveis. En  grups, els nostres alumnes van participar en diferents projectes relacionats amb l’aigua. Tot un repte i experiència.

Si voleu reviure alguns dels millors moments d’aquesta fira podeu fer-ho visitant la següent galeria d’imatges.