El grup d'alumnes participants a la sortida davant les Quatre Columnes de Puig i CadafalchEl dimecres 21 de desembre de 2016, l’alumnat de batxillerat del centre va cloure l’activitat trimestral abans de les vacances de Nadal amb una sortida cultural i lúdica a la ciutat de Barcelona. Acompanyats pels professors Xesco Guasch, Rubèn Cobo, Ramon Usall i la lectora Clare McCurdy, els estudiants van visitar en primera instància la zona de Montjuïc que va acollir l’Exposició Universal de 1929. Així, doncs, l’alumnat va tenir l’oportunitat d’admirar la col·lecció artística que acull el Museu Nacional d’Art de Catalunya, situat al Palau Nacional construït en motiu de l’esmentada exposició, i de contemplar també les restaurades Quatre Columnes, originals de Puig i Cadafalch, així com també el pavelló alemany d’aquella trobada internacional, obra de Mies Van der Rohe.

Després de l’estada a Montjuïc, el grup va desplaçar-se al Maremàgnum per fer fer-hi un dinar de germanor abans de visitar dues de les joies del gòtic català: l’església de Santa Maria del Mar, des d’on també van contemplar el Fossar de les Moreres, i la catedral de Barcelona, on van poder gaudir de la tradicional Fira de Santa Llúcia. Per cloure un dia d’intensa activitat artística i cultural d’una manera més lúdica, els alumnes va assistir al partit de setzens de final de Copa que va enfrontar, al Camp Nou, al Barça amb l’Hèrcules d’Alacant i que va acabar amb victòria local per 7-0. Si voleu reviure alguns dels principals moments d’aquesta sortida, podeu fer-ho visitant la següent galeria d’imatges.