L’alumnat de batxillerat de grec i llatí realitza una sortida a Tarragona per assistir al Festival de Teatre Grecollatí de l’antiga Tàrraco

t15Com en edicions anteriors, el passat dilluns 20 d’abril de 2015, els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat de Llatí i Grec, acompanyats per les professores Núria Ruiz i Magda Isan, van assistir al Festival de Teatre Grecollatí que cada any se celebra al Camp de Mart de Tarragona. En aquesta edició es va poder veure la representació  d’una adaptació bastant actualitzada de Càsina de l’autor llatí Plaute. Si voleu veure algunes imatges de la sortida podeu fer-ho a la següent galeria fotogràfica.

Si voleu llegir la crònica de la jornada, podeu fer-ho a continuació:

A les 8:15 vam sortir de l’institut i vam fer una primera parada a l’aqüeducte de les Ferreres o Pont del Diable. Allí vam fer una mica de recorregut primerament pujant al capdamunt de l’aqüeducte i, després, resseguint-lo per la part baixa. Després ens vam dirigir cap a Tàrraco, concretament al Camp de Mart més o menys a les 10:30. Contràriament als anys anteriors, enguany tots els jaciments i monuments de la ciutat estaven tancats, perquè els dilluns és el dia de descans. De totes maneres, vam fer un itinerari turístic per la ciutat fent un recorregut grosso modo primer per l’exterior de les Muralles; després passàrem per l’exterior del Circ i, finalment, van observar des de lluny l’Amfiteatre, on vam explicar alguns conceptes sobre l’edifici i els seus espectacles. Quan es va acabar la visita, a les 12:00 aproximadament, els alumnes van tenir temps lliure per anar a dinar fins a les 15:30, moment en què ens vam retrobar a l’entrada del teatre al Camp de Mart. L’obra va començar puntualment a les 16:00. I com cada any, van cridar per megafonia el nom dels diversos instituts que assistien al teatre. Tothom s’ho va passar bastant bé perquè els actors animaven el públic baixant a platea i interactuant amb els joves. Quan va acabar la representació a les 17:30, tothom es va aixecar i vam dirigir-nos cap als autocars que esperaven fora i a les 19:00 vam arribar a l’institut de Les Borges Blanques.