L’alumnat de 4t ESO de l’Institut assisteix a una xerrada- taller sobre sòls tot celebrant el dia de la Ciència i alhora l’any internacional dels sòls.

posterL’alumnat de 4t ESO de l’INS Josep Vallverdú juntament amb els alumnes de 4t ESO de la Granadella i del Col·legi Mare de Déu de Montserrat, van assistir ahir, dilluns 16 de novembre, a la Casa de la Cultura de les Borges Blanques, on el professor de la UdL, Dr. José Ramon Olarieta, del Departament de Medi Ambient i Ciències del Sòl, va parlar dels sòls, la seva composició, propietats i funcions en els sistemes agrícoles i naturals. Tot seguit van poder visionar un vídeo sobre la matèria i van acabar amb un taller per reconèixer els horitzons de diferents tipus de sòls i algunes de les seves propietats.

A les 12h. es va donar per finalitzada l’activitat donant una valoració molt positiva. galeria de fotos