L’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú realitza una sortida històrica i lúdica a la ciutat de Barcelona

Els alumnes de 4t d'ESO de l'Institut Josep Vallverdú a les portes del Museu d'Història de BarcelonaEl passat 26 de gener de 2017 l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú va realitzar una sortida històrica i lúdica a la ciutat de Barcelona organitzada pel departament de Ciències Socials del centre. Els alumnes, acompanyats pels professors Jesús Codera, Vicent Rambla, Montse Fité i Ramon Usall, van visitar el Museu d’Història de la Ciutat de Barcelona, on van poder apreciar les ruïnes romanes de Barcino.

Posteriorment, també van conèixer alguns dels principals indrets d’interès històric del centre de la ciutat com la plaça Sant Jaume (situada sobre l’antic Fòrum romà), la catedral, o la plaça de Sant Felip Neri. Després el grup va gaudir d’un dinar de germanor per continuar visitant a la tarda el centre cultural d’El Born, el Fossar de les Moreres i l’església de Santa Maria del Mar.

La visita es va cloure de forma lúdica amb l’assistència al partit de copa que va enfrontar, al Camp Nou, al FC Barcelona amb la Reial Societat de Sant Sebastià. Si voleu reviure alguns dels principals moments de la sortida podeu visitar la següent galeria de fotografies.