L’alumnat de 3r d’ESO de l’institut participa al taller “La vida està a les nostres mans” organitzat per la Creu Roja

Una imatge del taller de la Creu Roja destinat als alumnes de 3r d'ESOEls dies 19, 20 i 21 de desembre de 2016, alumnat de 3r de l’ESO de l’Institut Josep Vallverdú ha gaudit del taller “La vida està a les nostres mans”, que té com a objectiu ensenyar tècniques de suport vital bàsic i donar a conéixer l’ús del desfibril.lador. Aquesta activitat educativa s’ha dut a terme amb personal de Creu Roja: graduats en infermeria i tècnics en emergències Sanitàries, amb el suport econòmic de la Diputació de Lleida i i s’ha realitzat en el marc de la setmana destinada a projectes del primer trimestre. El fet de tenir format taller, ha permés que els participants hagin pogut practicar les tècniques i utilizar els instruments adients.   En acabar la formació, s’ha lliurat als alumnes un diploma de Creu Roja de participació i aprofitament dels continguts.