L’alumnat de 3r d’ESO acomiada el curs amb una sortida cultural, lúdica i esportiva a Tarragona

20140619_093538El dijous 19 de juny de 2014 l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú acomiadà el curs amb una sortida a Tarragona que combinà cultura, oci i esport. Després de sortir ben d’hora de les Borges Blanques, la primera aturada fou a l’aqueducte de les Ferreres, popularment conegut com a Pont del Diable, on el grup esmorzà en un paratge natural i històric únic. Després, un cop arribats a Tarragona, tocà una visita per la Tàrraco romana, amb l’amfiteatre i el cric com a atractius principals. Després d’aquestes visites arribà el torn d’un dinar de germanor al buffet FresCo per acabar la jornada fent esport i gaudint de la platja de l’Arrabassada. Una forma immillorable d’acomiadar el curs 2013-2014!

Si voleu reviure la sortida podeu fer-ho visitant aquesta galeria d’imatges.